Ga terug
Nieuws
- Nieuws - LC Packaging presenteert Jaarverslag 2020 LC Packaging commiteert zich aan Women’s Empowerment Principles Green Heart-Campagne haalt € 2.350, - op voor sociale projecten LC Packaging neemt deel aan CEO-paneldiscussie tijdens EcoVadis Sustain 2021 Inkoopstrategie en supply chain management in tijden van onzekerheid: omgaan met situaties zoals de COVID-19-pandemie LC Packaging joins UNGC Accelerator Programme LC Packaging Remote Audit Programma: audits en fabrieksbezoeken nu online beschikbaar! In de schijnwerpers: Dutch-Bangla Pack Ltd. Reconditionering en hergebruik: hoe u de levenscyclus van uw FIBC’s kunt verlengen Hagens Verpakkingen betrekt een nieuwe locatie op Hines Fresh Park Venlo Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference LC Packaging Home and Garden line awarded at Hungaropack 2020 De voordelen van ons nieuwe, ultramoderne hoofdkantoor voor onze klanten Een innovatief partnerschap voor het ontwikkelen van de perfecte big bag voor automatische vulsystemen LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland LC Packaging behaalt met trots de EcoVadis Platina CSR-beoordeling LC Packaging joins PREVENT Waste Alliance LC Packaging’s Bangladeshi production facility SA 8000 recertified LC Packaging publiceert Advanced UN Global Compact Communication on Progress Report 2020 LC Packaging COVID-19 Update Green Heart-Campagne haalt € 2.750, - op voor sociale projecten LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020 interpack uitgesteld tot 2021 LC Packaging genomineerd voor Sedex Responsible Business Awards LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019 ‘Vijfde generatie’ slaat officiële eerste paal voor ultramodern hoofdkantoor familiebedrijf LC Packaging LC Packaging Publiceert Sustainability Update 2019 LC Packaging publiceert UN Global Compact Communication on Progress Report 2019 LC Packaging en Veolia Nederland starten samenwerking om afval afkomstig van flexibele verpakkingen wereldwijd te minimaliseren LC Packaging opent tweede Dutch-Bangla Pack Ltd. FIBC-productiefaciliteit in Bangladesh Recycling initiatief erkend door UN Global Compact LC Packaging neemt meerderheidsbelang in Hagens Verpakkingen
Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference

Virtual Conference_2.png

Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference

Toen Interpack vorig jaar werd uitgesteld, zijn we op zoek gegaan naar een andere manier om met ons publiek in contact te komen. Op 19 november 2020 organiseerden we onze eerste virtuele conferentie rondom het thema duurzame FIBC's, samen met onze duurzaamheidspartners EcoVadis, Veolia, Starlinger en Social Accountability International, en onze eigen productiefaciliteiten WorldBag en Dutch-Bangla Pack Ltd. (DBPL).

Waarom? Omdat we een belangrijke boodschap hebben:

Als we binnen de keten onze krachten bundelen, kunnen we voorkomen dat FIBC’s als afval eindigen door ze transformeren in hoogwaardige resource.

We kijken terug op een fantastisch evenement en zien een sterke impuls om deze verandering door te voeren, samen met onze partners en klanten. Doet u ook mee?

Heeft u het evenement gemist of zou u een van de sessies graag nog een keer willen zien? Bezoek dan de webpagina van het evenement!