Ga terug
Nieuws
- Nieuws - Inkoopstrategie en supply chain management in tijden van onzekerheid: omgaan met situaties zoals de COVID-19-pandemie LC Packaging joins UNGC Accelerator Programme LC Packaging Remote Audit Programma: audits en fabrieksbezoeken nu online beschikbaar! In de schijnwerpers: Dutch-Bangla Pack Ltd. Reconditionering en hergebruik: hoe u de levenscyclus van uw FIBC’s kunt verlengen Hagens Verpakkingen betrekt een nieuwe locatie op Hines Fresh Park Venlo Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference LC Packaging Home and Garden line awarded at Hungaropack 2020 De voordelen van ons nieuwe, ultramoderne hoofdkantoor voor onze klanten Een innovatief partnerschap voor het ontwikkelen van de perfecte big bag voor automatische vulsystemen LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland LC Packaging behaalt met trots de EcoVadis Platina CSR-beoordeling LC Packaging joins PREVENT Waste Alliance LC Packaging’s Bangladeshi production facility SA 8000 recertified LC Packaging publiceert Advanced UN Global Compact Communication on Progress Report 2020 LC Packaging COVID-19 Update Green Heart-Campagne haalt € 2.750, - op voor sociale projecten LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020 interpack uitgesteld tot 2021 LC Packaging genomineerd voor Sedex Responsible Business Awards LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019 ‘Vijfde generatie’ slaat officiële eerste paal voor ultramodern hoofdkantoor familiebedrijf LC Packaging LC Packaging Publiceert Sustainability Update 2019 LC Packaging publiceert UN Global Compact Communication on Progress Report 2019 LC Packaging en Veolia Nederland starten samenwerking om afval afkomstig van flexibele verpakkingen wereldwijd te minimaliseren LC Packaging opent tweede Dutch-Bangla Pack Ltd. FIBC-productiefaciliteit in Bangladesh Recycling initiatief erkend door UN Global Compact LC Packaging neemt meerderheidsbelang in Hagens Verpakkingen
LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019

Annual Report_cover_potatoes

LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019

In zijn jaarverslag presenteert LC Packaging de resultaten van het afgelopen jaar en enerverende ontwikkelingen.

LC Packaging is de laatste 10 jaar aanzienlijk gegroeid, niet alleen financieel, maar ook in de manier waarop het familiebedrijf zijn bedrijf runt en organiseert. 2019 Was opnieuw een solide jaar voor LC Packaging. Een jaar van financiële consolidatie en een jaar van serieuze investeringen in productie en distributie, op alle mogelijke manieren.

Alles bij elkaar verwerkte de fabrikant en distributeur van flexibele verpakkingsoplossingen 65.083 bestellingen en verdeelde 350 miljoen verpakkingsoplossingen over de hele wereld. Deze heeft 2.174 containers gevuld of met andere woorden, 17.000.000 ton producten verpakt. 98,5% van hun verpakkingen was recyclebaar en het bedrijf behaalde de EcoVadis Gold CSR-rating, wat betekent dat het nu behoort tot de top 3% van de 60.000 bedrijven die wereldwijd worden beoordeeld.

Om het welzijn van mens en milieu verder te verbeteren, recycleerde LC Packaging tot 80% van hun plastic procesafval in eigen huis en lanceerde samen met hun partners progressieve en opwindende initiatieven die bijdragen aan hun reis naar circulaire flexibele verpakkingsoplossingen.

Lees alles over de prestaties, ontwikkelingen en normen van LC Packaging in hun Jaarverslag 2019.

Annual Report 2019_Cover