Ga terug
Nieuws
- Nieuws - Inkoopstrategie en supply chain management in tijden van onzekerheid: omgaan met situaties zoals de COVID-19-pandemie LC Packaging joins UNGC Accelerator Programme LC Packaging Remote Audit Programma: audits en fabrieksbezoeken nu online beschikbaar! In de schijnwerpers: Dutch-Bangla Pack Ltd. Reconditionering en hergebruik: hoe u de levenscyclus van uw FIBC’s kunt verlengen Hagens Verpakkingen betrekt een nieuwe locatie op Hines Fresh Park Venlo Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference LC Packaging Home and Garden line awarded at Hungaropack 2020 De voordelen van ons nieuwe, ultramoderne hoofdkantoor voor onze klanten Een innovatief partnerschap voor het ontwikkelen van de perfecte big bag voor automatische vulsystemen LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland LC Packaging behaalt met trots de EcoVadis Platina CSR-beoordeling LC Packaging joins PREVENT Waste Alliance LC Packaging’s Bangladeshi production facility SA 8000 recertified LC Packaging publiceert Advanced UN Global Compact Communication on Progress Report 2020 LC Packaging COVID-19 Update Green Heart-Campagne haalt € 2.750, - op voor sociale projecten LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020 interpack uitgesteld tot 2021 LC Packaging genomineerd voor Sedex Responsible Business Awards LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019 ‘Vijfde generatie’ slaat officiële eerste paal voor ultramodern hoofdkantoor familiebedrijf LC Packaging LC Packaging Publiceert Sustainability Update 2019 LC Packaging publiceert UN Global Compact Communication on Progress Report 2019 LC Packaging en Veolia Nederland starten samenwerking om afval afkomstig van flexibele verpakkingen wereldwijd te minimaliseren LC Packaging opent tweede Dutch-Bangla Pack Ltd. FIBC-productiefaciliteit in Bangladesh Recycling initiatief erkend door UN Global Compact LC Packaging neemt meerderheidsbelang in Hagens Verpakkingen
LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020

EcoVadis Sustain 2020

LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020

LC Packaging heeft deelgenomen aan een paneldiscussie over ‘Een MKB-perspectief op weg
naar duurzaamheid’ tijdens het online, tweedaagse EcoVadis Sustain Event 2020. De discussie was gericht op het delen van het perspectief van MKB-bedrijven op de integratie van duurzaamheid binnen de organisatie en het geven van inzicht in de uitdagingen waarmee ze worden geconfronteerd en de mogelijkheden om duurzaamheid in hun strategieën te integreren. LC Packaging behoort met een EcoVadis goud certificaat tot de 3% best beoordeelde bedrijven wereldwijd op het gebied van Corporate Social Responsibility, die zijn geëvalueerd door EcoVadis.

Duurzaamheidsleider

Elk jaar organiseert EcoVadis het Sustain Event: een tweedaagse conferentie in Parijs voor EcoVadis-leden en niet-leden die geïnteresseerd zijn in alles wat er speelt in de wereld van duurzaamheid. Inspirerende sprekers, opvallende feiten, klantcases en paneldiscussies met de meest uiteenlopende thema's. Met de komst van het coronavirus werd Sustain 2020 #daretogether een 100% virtuele conferentie, gratis voor iedereen.

LC Packaging was vereerd om de uitnodiging als spreker en duurzaamheidsleider te ontvangen voor de paneldiscussie met als thema 'Een MKB-perspectief op de duurzaamheidsreis' en om haar ervaringen te delen over de duurzaamheidsreis van LC Packaging.

Kijk de sessie nu online terug

Meer dan 1.600 bezoekers woonden het evenement op 12 maart bij en ongeveer 700 van hen bezochten de paneldiscussie waar LC Packaging deel van uitmaakte. Voor degenen die de conferentie niet konden bijwonen, maar wel geïnteresseerd zijn, is het volledige evenement nu online beschikbaar. U kunt zich gratis registreren en de virtuele evenementenlocatie bezoeken om de opnames te bekijken van sessies waarin u geïnteresseerd bent. Het paneldiscussie ‘Een kmo-perspectief op de duurzaamheidsreis’ - waaraan we hebben deelgenomen - vindt u in het gedeelte ‘Breakouts’.