Ga terug
Nieuws
- Nieuws - De impact en ontwikkeling van de polypropyleen-schaarste De invloed van torenhoge vrachttarieven en vertragingen op de verpakkingsindustrie Jute: de uitdagingen van een 100% natuurlijke grondstof Productupdates: netzakken, papieren zakken en geventileerde big bags Investeren in onze partners Hoogwaardig magazijn en bedrukkingsfaciliteiten op nieuw hoofdkantoor LC Packaging documenten en rapporten 2021 LC Nederland behoudt FSC®-certificaat We breiden onze productiecapaciteit uit Nu online! Sustainability Update 2021 (Inclusief GRI) Nieuwe locatie voor hergebruiks- en recyclingservice WorldBag De duurzame toekomst van onze FIBC's: trends en ontwikkelingen Europa's grootste muurschildering op productiefaciliteit Pacapime LC Packaging publiceert UN Global Compact Advanced Communication on Progress Report 2021 Duurzame partnerschappen: duurzaam afvalbeheer met rPP Big Bags LC Shankar bouwt nieuwe productiefaciliteit om groei te facilitieren LC Packaging presenteert Jaarverslag 2020 LC Packaging commiteert zich aan Women’s Empowerment Principles Green Heart-Campagne haalt € 2.350, - op voor sociale projecten LC Packaging neemt deel aan CEO-paneldiscussie tijdens EcoVadis Sustain 2021 Inkoopstrategie en supply chain management in tijden van onzekerheid: omgaan met situaties zoals de COVID-19-pandemie LC Packaging joins UNGC Accelerator Programme LC Packaging Remote Audit Programma: audits en fabrieksbezoeken nu online beschikbaar! In de schijnwerpers: Dutch-Bangla Pack Ltd. Reconditionering en hergebruik: hoe u de levenscyclus van uw FIBC’s kunt verlengen Hagens Verpakkingen betrekt een nieuwe locatie op Hines Fresh Park Venlo Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference LC Packaging Home and Garden line awarded at Hungaropack 2020 De voordelen van ons nieuwe, ultramoderne hoofdkantoor voor onze klanten Een innovatief partnerschap voor het ontwikkelen van de perfecte big bag voor automatische vulsystemen LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland LC Packaging behaalt met trots de EcoVadis Platina CSR-beoordeling LC Packaging joins PREVENT Waste Alliance LC Packaging’s Bangladeshi production facility SA 8000 recertified LC Packaging publiceert Advanced UN Global Compact Communication on Progress Report 2020 LC Packaging COVID-19 Update Green Heart-Campagne haalt € 2.750, - op voor sociale projecten LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020 interpack uitgesteld tot 2021 LC Packaging genomineerd voor Sedex Responsible Business Awards LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019 ‘Vijfde generatie’ slaat officiële eerste paal voor ultramodern hoofdkantoor familiebedrijf LC Packaging LC Packaging Publiceert Sustainability Update 2019 LC Packaging publiceert UN Global Compact Communication on Progress Report 2019 LC Packaging en Veolia Nederland starten samenwerking om afval afkomstig van flexibele verpakkingen wereldwijd te minimaliseren LC Packaging opent tweede Dutch-Bangla Pack Ltd. FIBC-productiefaciliteit in Bangladesh Recycling initiatief erkend door UN Global Compact LC Packaging neemt meerderheidsbelang in Hagens Verpakkingen
Green Heart-Campagne haalt € 2.350, - op voor sociale projecten

Srilankan Hope for Children.JPG

Green Heart-Campagne haalt € 2.350, - op voor sociale projecten

LC Packaging’s Green Heart-campagne 2020 heeft meer dan € 2.350, - opgehaald voor drie projecten die worden ondersteund door de LC Supports Foundation. Als geschenk voor de feestdagen maakten klanten kennis met de twee projecten. Klanten konden vervolgens kiezen voor het project dat hen het meest aan het hart ging. In ruil daarvoor schonk LC Packaging een bedrag aan dit project. Alle projecten hebben hun donaties enthousiast ontvangen en grote plannen gemaakt.

Quality Education | Sri Lanka

De Sri Lankaanse Hope for Children Foundation heft laten weten ontzettend blij te zijn met de donatie van €1.200. Met deze schenking kunnen ze meer dan 175 gezinnen ondersteunen die hun toch al beperkte inkomen zijn verloren door Covid-19. Ze ontvangen binnenkort een verzorgingspakket met essentiële kleding zoals ondergoed, vesten, rokken en sokken en een voedselpakket.

Waste Pickers of Dhaka | Bangladesh

Samen met onze lokale partner Grambangla en ChildHope UK hebben we een vaardigheidsontwikkelingsprogramma ontwikkeld voor de waste pickers in Dhaka, waarna ze een baan krijgen aangeboden in onze SA 8000 gecertificeerde productie faciliteit: Dutch-Bangla Pack Ltd. Om studenten en hun families zo veilig en gezond mogelijk te laten leven, worden met de donatie van €650 awareness sessies georganiseerd over Covid-19 en algemene gezondheid en veiligheid op het werk.

Happy Kids Daycare | Bangladesh

FIBC-fabrikant Dutch-Bangla Pack Ltd. (DBPL) draagt bij aan de economsiche empowerment van vrouwen in Bangladesh en heeft Happy Kids opgericht; een kinderdagverblijf dat gratis een veilige, speelse en leerzame omgeving biedt aan de kinderen van zijn medewerkers. Om de kinderen een nog aangenamere omgeving te bieden zal Happy Kids de donatie van €500 gebruiken om een luchtkoeler te financieren om hete zomerdagen te bestrijden.