Ga terug
Nieuws
- Nieuws - LC Packaging presenteert Jaarverslag 2020 LC Packaging commiteert zich aan Women’s Empowerment Principles Green Heart-Campagne haalt € 2.350, - op voor sociale projecten LC Packaging neemt deel aan CEO-paneldiscussie tijdens EcoVadis Sustain 2021 Inkoopstrategie en supply chain management in tijden van onzekerheid: omgaan met situaties zoals de COVID-19-pandemie LC Packaging joins UNGC Accelerator Programme LC Packaging Remote Audit Programma: audits en fabrieksbezoeken nu online beschikbaar! In de schijnwerpers: Dutch-Bangla Pack Ltd. Reconditionering en hergebruik: hoe u de levenscyclus van uw FIBC’s kunt verlengen Hagens Verpakkingen betrekt een nieuwe locatie op Hines Fresh Park Venlo Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference LC Packaging Home and Garden line awarded at Hungaropack 2020 De voordelen van ons nieuwe, ultramoderne hoofdkantoor voor onze klanten Een innovatief partnerschap voor het ontwikkelen van de perfecte big bag voor automatische vulsystemen LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland LC Packaging behaalt met trots de EcoVadis Platina CSR-beoordeling LC Packaging joins PREVENT Waste Alliance LC Packaging’s Bangladeshi production facility SA 8000 recertified LC Packaging publiceert Advanced UN Global Compact Communication on Progress Report 2020 LC Packaging COVID-19 Update Green Heart-Campagne haalt € 2.750, - op voor sociale projecten LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020 interpack uitgesteld tot 2021 LC Packaging genomineerd voor Sedex Responsible Business Awards LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019 ‘Vijfde generatie’ slaat officiële eerste paal voor ultramodern hoofdkantoor familiebedrijf LC Packaging LC Packaging Publiceert Sustainability Update 2019 LC Packaging publiceert UN Global Compact Communication on Progress Report 2019 LC Packaging en Veolia Nederland starten samenwerking om afval afkomstig van flexibele verpakkingen wereldwijd te minimaliseren LC Packaging opent tweede Dutch-Bangla Pack Ltd. FIBC-productiefaciliteit in Bangladesh Recycling initiatief erkend door UN Global Compact LC Packaging neemt meerderheidsbelang in Hagens Verpakkingen
LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland

IMG_2709.jpg

LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland

LC Packaging ondersteunt haar klanten en hun producten sinds kort vanaf haar nieuwe, duurzaam gebouwde hoofdkantoor in Waddinxveen.

Otto Matseweg 9
2742 JW
Waddinxveen

Corporate footprint verkleinen

Het nieuwe, duurzaam gebouwde kantoor biedt meer ruimte, de nieuwste faciliteiten en een meer centrale locatie, direct naast de A12. De verhuizing is de volgende stap voor LC Packaging om haar klanten te blijven voorzien van hoge kwaliteit verpakkingen voor hun waardevolle producten.

In de afgelopen jaren is de organisatie flink uitgebreid. Om meer ruimte te creëren voor de verpakkingsoplossingen, de bedrukkingsfaciliteiten uit te breiden en te moderniseren, logistieke processen te optimaliseren en om zo milieuvriendelijk mogelijk te werken, bleek een nieuwbouw de beste oplossing.

BREEAM Outstanding gecertificeerd

Het bedrijf heeft ervoor gekozen dat het nieuwe hoofdkantoor en magazijn moeten voldoen aan alle esien van BREEAM Outstanding. Dit is hét duurzaamheidskeurmerk voor gebouwen met een minimale milieu impact. Er zijn innovatieve maatregelen genomen om de CO2-uitstoot en het verbruik van energie en water te minimaliseren. Ook zijn er duurzame materialen gebruikt voor de constructie en het interieur van het gebouw, zoals gerecyclede bakstenen en plafondpanelen van gerecycled materiaal. Regenwater wordt opgevangen en gebruikt door nabijgelegen tuinbouwbedrijven zodat er geen onnodig water verspild wordt. Met een optimale luchtventilatie werken medewerkers veilig samen in een kantoor dat klaar is voor de toekomst!

Collage Waddinxveen 3.png

29.000 palletplaatsen beschikbaar

In het magazijn is plek voor de opslag van 29.000 pallets, verdeeld over 5 gescheiden compartimenten. Voor het bedrukken van jute- en polypropyleen zakken is een nieuwe bedrukkingshal ingericht. Daarnaast is er een separate FIBC cleanroom gerealiseerd voor het uitvoeren van kwaliteitscontroles welke voldoet aan de hoogste hygiëne eisen.

Op deze nieuwe locatie kan LC Packaging haar groeiende organisatie op volle toeren voortzetten met behoud van de kwaliteit die het bedrijf sinds 1923 elke dag nastreeft; in de verpakkingen en in de manier waarop medewerkers samen werken met elkaar en de partners