Ga terug
Nieuws
- Nieuws - De impact en ontwikkeling van de polypropyleen-schaarste De invloed van torenhoge vrachttarieven en vertragingen op de verpakkingsindustrie Jute: de uitdagingen van een 100% natuurlijke grondstof Productupdates: netzakken, papieren zakken en geventileerde big bags Investeren in onze partners Hoogwaardig magazijn en bedrukkingsfaciliteiten op nieuw hoofdkantoor LC Packaging documenten en rapporten 2021 LC Nederland behoudt FSC®-certificaat We breiden onze productiecapaciteit uit Nu online! Sustainability Update 2021 (Inclusief GRI) Nieuwe locatie voor hergebruiks- en recyclingservice WorldBag De duurzame toekomst van onze FIBC's: trends en ontwikkelingen Europa's grootste muurschildering op productiefaciliteit Pacapime LC Packaging publiceert UN Global Compact Advanced Communication on Progress Report 2021 Duurzame partnerschappen: duurzaam afvalbeheer met rPP Big Bags LC Shankar bouwt nieuwe productiefaciliteit om groei te facilitieren LC Packaging presenteert Jaarverslag 2020 LC Packaging commiteert zich aan Women’s Empowerment Principles Green Heart-Campagne haalt € 2.350, - op voor sociale projecten LC Packaging neemt deel aan CEO-paneldiscussie tijdens EcoVadis Sustain 2021 Inkoopstrategie en supply chain management in tijden van onzekerheid: omgaan met situaties zoals de COVID-19-pandemie LC Packaging joins UNGC Accelerator Programme LC Packaging Remote Audit Programma: audits en fabrieksbezoeken nu online beschikbaar! In de schijnwerpers: Dutch-Bangla Pack Ltd. Reconditionering en hergebruik: hoe u de levenscyclus van uw FIBC’s kunt verlengen Hagens Verpakkingen betrekt een nieuwe locatie op Hines Fresh Park Venlo Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference LC Packaging Home and Garden line awarded at Hungaropack 2020 De voordelen van ons nieuwe, ultramoderne hoofdkantoor voor onze klanten Een innovatief partnerschap voor het ontwikkelen van de perfecte big bag voor automatische vulsystemen LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland LC Packaging behaalt met trots de EcoVadis Platina CSR-beoordeling LC Packaging joins PREVENT Waste Alliance LC Packaging’s Bangladeshi production facility SA 8000 recertified LC Packaging publiceert Advanced UN Global Compact Communication on Progress Report 2020 LC Packaging COVID-19 Update Green Heart-Campagne haalt € 2.750, - op voor sociale projecten LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020 interpack uitgesteld tot 2021 LC Packaging genomineerd voor Sedex Responsible Business Awards LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019 ‘Vijfde generatie’ slaat officiële eerste paal voor ultramodern hoofdkantoor familiebedrijf LC Packaging LC Packaging Publiceert Sustainability Update 2019 LC Packaging publiceert UN Global Compact Communication on Progress Report 2019 LC Packaging en Veolia Nederland starten samenwerking om afval afkomstig van flexibele verpakkingen wereldwijd te minimaliseren LC Packaging opent tweede Dutch-Bangla Pack Ltd. FIBC-productiefaciliteit in Bangladesh Recycling initiatief erkend door UN Global Compact LC Packaging neemt meerderheidsbelang in Hagens Verpakkingen

Sustainability

Als lid van de United Nations Global Compact (UNGC) is LC Packaging transparant over onze voortgang en activiteiten op weg naar een eerlijke en duurzame toekomst over de hele wereld. Daarom hebben we ons jaarlijkse Communication on Progress Report (CoP) ingediend met als resultaat de voortzetting van ons Advanced lidmaatschap bij de UNGC.

LC Packaging zet zich in voor het ondersteunen en handhaven van de UNGC Sustainable Development Goals. In onze Duurzaamheidsvisie 2022 hebben we vier areas of commitment geïdentificeerd met verschillende doelen. Deze zijn gebaseerd op de UNGC Ten Principles of business met betrekking tot mensenrechten, arbeid, milieu en anticorruptie. Deze doelstellingen zijn geïntegreerd in de dagelijkse bedrijfsagenda van LC Packaging om onze ecologische, economische en sociale impact te verbeteren.

Lees meer over onze duurzaamheidsinitiatieven van het afgelopen jaar in onze UNGC CoP Report of over LC Packaging’s duurzaamheidsdoelstellingen in onze Sustainability Vision 2022.