Ga terug
Nieuws
- Nieuws - LC Packaging presenteert Jaarverslag 2020 LC Packaging commiteert zich aan Women’s Empowerment Principles Green Heart-Campagne haalt € 2.350, - op voor sociale projecten LC Packaging neemt deel aan CEO-paneldiscussie tijdens EcoVadis Sustain 2021 Inkoopstrategie en supply chain management in tijden van onzekerheid: omgaan met situaties zoals de COVID-19-pandemie LC Packaging joins UNGC Accelerator Programme LC Packaging Remote Audit Programma: audits en fabrieksbezoeken nu online beschikbaar! In de schijnwerpers: Dutch-Bangla Pack Ltd. Reconditionering en hergebruik: hoe u de levenscyclus van uw FIBC’s kunt verlengen Hagens Verpakkingen betrekt een nieuwe locatie op Hines Fresh Park Venlo Nu beschikbaar on demand: Sustainable FIBC Virtual Conference LC Packaging Home and Garden line awarded at Hungaropack 2020 De voordelen van ons nieuwe, ultramoderne hoofdkantoor voor onze klanten Een innovatief partnerschap voor het ontwikkelen van de perfecte big bag voor automatische vulsystemen LC Packaging opent deuren van nieuwe hoofdkantoor in Nederland LC Packaging behaalt met trots de EcoVadis Platina CSR-beoordeling LC Packaging joins PREVENT Waste Alliance LC Packaging’s Bangladeshi production facility SA 8000 recertified LC Packaging publiceert Advanced UN Global Compact Communication on Progress Report 2020 LC Packaging COVID-19 Update Green Heart-Campagne haalt € 2.750, - op voor sociale projecten LC Packaging onderdeel van paneldiscussie EcoVadis Sustain Conference 2020 interpack uitgesteld tot 2021 LC Packaging genomineerd voor Sedex Responsible Business Awards LC Packaging presenteert Jaarverslag 2019 ‘Vijfde generatie’ slaat officiële eerste paal voor ultramodern hoofdkantoor familiebedrijf LC Packaging LC Packaging Publiceert Sustainability Update 2019 LC Packaging publiceert UN Global Compact Communication on Progress Report 2019 LC Packaging en Veolia Nederland starten samenwerking om afval afkomstig van flexibele verpakkingen wereldwijd te minimaliseren LC Packaging opent tweede Dutch-Bangla Pack Ltd. FIBC-productiefaciliteit in Bangladesh Recycling initiatief erkend door UN Global Compact LC Packaging neemt meerderheidsbelang in Hagens Verpakkingen
LC Packaging presenteert Jaarverslag 2020

Annual Report 2020 cover.JPG

LC Packaging presenteert Jaarverslag 2020

2020 was een uitzonderlijk jaar. Voor de LC Packaging Group was het een solide jaar, waarin we konden blijven investeren zoals we dat eerder gepland en gebudgetteerd hadden. In ons Jaarverslag 2020 presenteren we de resultaten en de meest opvallende ontwikkelingen en projecten van het afgelopen jaar.

In totaal verwerkten we 66.425 bestellingen en distribueerden we 360.8 miljoen verpakkingsoplossingen over de hele wereld in 2.060 volgeladen containers. LC Packaging recyclede 642,4 MT polypropyleen (PP) en 83,1 MT polyethyleen (PE) productieafval, ongeveer 80%, binnenshuis. Onze duurzaamheidsinspanningen werden afgelopen jaar beloond met een EcoVadis Platina CSR beoordeling. Dit betekent dat LC Packaging behoort tot de top 1% van de 65,000 bedrijven wereldwijd beoordeeld door EcoVadis.

Lees alles over onze prestaties, ontwikkelingen en standaarden in ons online Jaarverslag 2020.